زلزله برازجان
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زلزله برازجان تاکنون جان ۸ تن را گرفته است و ۱۲ نفر هم وضعیت وخیمی دارند. هم‌چنین ۴۷ نفر به صورت سطحی مجروح شده‌اند.
فارس: حسن قدمی درباره زلزله 5.7 ریشتری در برازجان استان بوشهر اظهار داشت: این زلزله در ساعت 5 و 22 دقیقه امروز رخ داده است و تاکنون بیش  از 40 پس لرزه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون از این زلزله جان 8 نفر را گرفته و 12 نفر نیز وضعیت وخیمی داند و 47 نفر نیز مجروح سطحی شده اند گفت: احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

قدمی با بیان اینکه شورای مدیریت بحران استان بوشهر تشکیل جلسه داده است افزود: هماهنگی لازم با استان های همجوار برای آماده باش و اعزام نیرو برای استان بوشهر انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تلفن و برق منطقه برازجان که قطع شده بود هم اکنون وصل شده است و برای خانواده هایی که در خیابان ها به سر می برند چادر زده می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, :: 21:22 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم